Thursday, August 6, 2009

kEgEdiKAn yAnG HiLaNg

alhamdulillah..bersyukur ke hadrat ilahi..kerana dengan takdir-Nya...virus kegedikan yang extreme atau nama saintifik nyer h22n99 telah pown beransur pulih....

hahaha...hal ini kerana..cewah..(ayt bahase melayu) kelas kunyit emas telah kehilangan raja segala gedik di dunia....ak dop soh kbo r piye op...tau blake doh....

namun begi2....perkara ini mgkn tdk akn berpanjangan..kerana pembawa virus ini akan kembali menemui kite sume ahad ini...

waaargh..ak rse br boleh hidup aman 2 ari nie..tanpa ada perasaan gedik di hati...huhu.....

byk prkare yg kami lakukan spnjang virus ini menghilang...antarenyer ialah menonjolkan bakat seni masing2..sowy r cherrah,kami lebih hebat..kah3...kat bawah antare contoh hasil rekaan seni kami..kalu jual boleh larh jugok hasil nih..haha..kiut kan?tengok pye r wat bende nih..heheh



antara kreativiti budk kunyit emas dgn hanya menggunakan barangan terbuang..

namun begi2....terdapat satu lagi misteri yg terjadi ..MISTERI PENINGGALAN BEG AFIQ N HASIF..emmm...apakah sbb musabab mereka berdua meninggalkan beg mereka? adakah untuk mempemeskan diri mereka? or i2 merupakn hobi masa lapanh mereka? or sebagai suke2? or x larat nk bawak beg byk2?...emm mari kita fikirkan....





wahai beg,malangnye kamu terpakse bermalam di sekolah sedangkan tuan2 kamu bergumbira..sobss3..~

24 comments:

Tok Esah said...

cop, aku nak jd pgomn yg pertama..he5
sblm tu nk tny gak tuan post ni, dye tu gedik sgt thap cipan beranak 3 k??? he5 lg satu..apix n hasix mmg dyeorg tinggal beg lam kelas... xlarat nk bwk..bwat dyeorg, aku ucapkan selamat kembali!!!

p/s:ahad,senin,selase, aku xdop..harap maklum

nana said...

tuan hok post nie..dop r gedik ane....dop leh lwan g r...kwan kpd tuan hok post nie.....tu...memg champion r....

wnf_0509 said...

kucer nok kbo ngat yg ye leh gy seri m'sia..meh ak kbo kat org len..
MKLUMAN:disini dinyatakan bhw kucer tlh mmnangi p'cutian ke seri m'sia mrg...
so,lph ni,x yoh la mu nok jelez2 kat dwa hok leh gy sumai tu.. p/s:ak hok x leh gi mane2 x jelez pun...huhu..

se agy,nok kbo,kcg hok comei tu hsil kerja kreatif aku ngan eni...comei kan...huhu..

ak x sggup m;hdpi ari ahad ni sbb p'bwa virus akn pulang..tdk!!!

Tok Esah said...

erh korang tahu mane r aku g bercuti nie?? konpius aku...

Anonymous said...

kucer telah sengelat eyk..
pcutian kucey xsah dcc undang2!!!haha

jiwang man... said...

btol wa...
aku sokong...
ke ganer???

Tok Esah said...

MashaAllah, Allah Maha kuasa lagi Maha adil...setiap yg berlaku ad hikmah lake...rezeki di tgn Allah..

Tok Esah said...

"Ya Allah..
terimalah amalan2 kami, perkenanlah doa2 kami, bukakanlah pintu kebaikan kepada kami, seperti mana yang engkau berikan kepada para Anbiya' & Auliya'Mu dan hamba2Mu yang soleh"

yUn said...

chewwah kucer...ahhaaa...slmat bercuti..adop jodoh r nk jmpe kirah ahd nehh..kui33...

Tok Esah said...

pandai sgt ko ni yunie.. mcm aku teringin sgt nk jupe ye.. haha

nana said...

ye dop kucer...tangan tulis lain...hati kate laen....
cewah...mengalahkan jiwang man....

Tok Esah said...

jahat nana, sje nk gosip ak nge ye... haha

jiwang man... said...

doh guane org banding aku nge kucer ea???
nape ea???

penghuni kunyit emas said...

gaduh nape gok..sal mende kecik pun nok baloh..isk3..
pade kucer..selamt berkem,jgn ngorat plak dsana..sian kirah cini

syahirah said...

eyh..mane aci gune id penghuni kunyit emas..wuwu..

Tok Esah said...

ye lar!!!!!

sis said...

smp ati mg op...
sdeyh aku..
ngater aku...
jhat arr korg neyh...
kpd saper2 jela..
mende korang neyh..
gosp2 ak okmo..
tau doh ak neh pemes...
jgn arr menambhkn lg keglamouran ak...
ish...
ya Allah...dop hbs2 ngater aku...
ello...
ikt suke kuce arr..
nk ngorat k nk wt nape k...
ak xkesah pom...
huuuhuuu...

jiwang man... said...

tgk kuce...
siap suroh mu ngorak g...
ha...
line clear ah kuce...
ke gane???

syahirah said...

ehh..ehh..kes2 hati dan perasaan jgn post kat cni yer..:)

Anonymous said...

tau..
btul cerrahh..
kucey ni abis owg ye nak..
tngk ketua..
bek jer...hahha..

wnf_0509 said...

prasan la pulak org kat ats nih...

LCW said...

tau...
dwa prasan okmo...

Anonymous said...

bya r nk perasan pn..
y ptg aku epi..hhahha

Tok Esah said...

btol tu dwa, asal kite epi, dop mcm org jiwang tuuut, phm2 j lar..

Kunyit Emas Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template